جایی برای نگفته ها

کاملا شخصی
يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

تنها تر از همیشه...

دیروز رفتم کتونی خریدم مارک اریک 660بود تو حراج شد470crying

حالا خودم که پشیمون شدم هیچ به بابام گفتم کم مونده بود منو بزنه

کلی بحثو دعوا...

کلاس زبانو باید کنسل کنم.کارمو باید ادامه بدم چون به پولش نیاز دارم

از رفتار بابام ناراحتم.یعنی بعد ای همه مدت کارکردن حق نداشتم اون چیزی که میخوامو بخرم!

میخوام شروع کنم برای المپیاد دانشجویی شاخه زیست

دوستان اگر کسی تجربه ای داره بگه ممنون میشم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۱
ف. ف.

نظرات  (۲)

موفق باشی :)

پاسخ:
ممنون
همچنین

یه چیزایی که الان براتون ارزش دارن خیلی چیزای بی ارزشی میشن چند سال دیگه و بزرگتر ها هم با همون ذهنیت بی ارزشی بهش نگاه میکنن. ولی خب بنظرم باید آدم یه بار این مسیر رو بره و بعدا بفهمه ارزشش رو داشت یا نداشت. وگرنه یاد نمیگیره

پاسخ:
اره دقیقا همینطوره
همین یه هفته پیش یه چیزایی برام خییییییییییییییییییلی باارزش بودن اما دیگه هیچ اهمیتی برام ندارن
ولی میدونید تو این مسری که بی ارزشا ارزشمند میشن وباارزشا بی ارزش میشن آدم خیلی چیزا یاد میگیره
واین خودش باارزشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی