جایی برای نگفته ها

کاملا شخصی
پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ق.ظ

حالم خوبه (:

حدود20دقیقه اس سرکار رسیدم خونه

همکاری نذری قورمه سبزی اورده بود خودمونیم خییییییییلی بد مزه بود!

مامانم برام گوشت درست کرده اما هنوز خامه :/

خب امروز بهتر بودم 

نماز خوندم امشب!!!!!!!

8تومن دادم ماکسیم رفتم تا اون عطر فروشی وبرگشتم!

مدیر میگه بیمه نمیکنه!طبق قانون کار حقوق نمیده!

درحالی که گفته بود بعداز 3ماه همه چی ردیفه!!!

یکی با اسمmتو تلگرام بهم پیام داده!

زدم شما جواب نداده!frown

حس میکنم آشناست

احمق عکس پروفایلشو عوض کرد عکس یه دختره کاملا معلومه عکس خودش نیست!!!!

 

 

 

پ ن:دارم فکر میکنم یه وقتایی غکسامو گذاشتم پروفایل یکی مث این عقده ای نکنه برداره اینجوری بشهcrying

خدایا گوه خوردمcrying

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۱
ف. ف.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی